Selasa, 22 Jun 2010

21 Jun 2010

Mulai pada hari ini, saat ini, dan ketika ini maka tamatlah perjuangan aku di sem 4....
dan pada hari ini juga kami dipisahkan buat seketika untuk practical huk3...sedihnye...
tadi pun ramai member yang nangis...sebak kot. 
Tapi aku tak la....tolong ar nak nangis2 ni gedik kowt!!!
masing-masing minta maaf, ye la kot2 ada wat salah silap tanpa kita sedari, ada wat orang kecik ati ke kan...
Pada aku tak de benda nak ditangiskan sebabnye kan ada fb...ym....blog...macam2 lagi la kita boleh contact,
walau jauh dimata tapi tetap dekat dihati...betol tak?.
Kalau ada yang rindu aku tu calling2 la ye hehehe...nak chat kat fb pon bole...
Apa pun tujuan utama kita adalah untuk membantu pesakit, membantu masyarakat disamping menimba ilmu dari pengalaman...
bukannye untuk melaram atau ngorat doctor kat sane...
Ingat... don't noty2!!!.

Lepas habis exam aku terus ambik teksi pegi ktm beli tiket balik esok...
Alhamdulillah ada tiket terus ke kajang. Mulanye cam malas je nak balik kajang... 
ingatkan nak dok ngan opah je cuti seminggu nie tapi tak pe la balik jugak la....
ibu ayah dah panggil soh balik...
Lama kowt aku tak balik kajang
rindu pulak rasanye...
Malam nie nak kemas2 ar ape yang patut pas tu nak layan citer korea 'Boys Over Flower'
Dengan sape???
Sorang2 suda...
budak2 rumah aku ni layan diri sendiri je tak campor hal orang....
ermm...
Lee Minho
i miss u...
hahahahaha....

Tiada ulasan: