Selasa, 18 Mei 2010

Sweet Memory ^_^

Tiba-tiba aku rasa rindu pulak kat adik Kimi ngan Ajal. Adik apo kabo? sihat ke? camne blajo kat sekolah? rindu Kak Zi tak? Kak Zi rindu sangat kat korang^_^... kalo la aku ni ada kereta boleh gak gi sana tengok diaorang. Sape diaorang ni ??? Ha..ni nak kabo la ni...

Kita orang kenal masa dak2 pharmacy sem4 buat friendly visit ke Rumah Anak Yatim Nurul Huda Chemor,Perak. Even kenangan ni dah basi, kenangan ni la yang sangat bermakna dan tak dapat dilupakan. Adik Kimi (8thn) dan Ajal (13thn) dibawah group jagaan aku bersama Guan, Qiau Wei dan Kefilwe. Family Ajal ada lagi tapi disebabkan family Ajal orang susah Ajal dihantar kat situ... Kimi pulak.. aku pun tak pasti sebab dia pun tak tahu??? Kimi budak bijak, petah bercakap, dia boleh jawab soalan matematik budak darjah5... hermmm....hebatkan. Cita2 Kimi bila beso nanti nak jadi cikgu. Kat bawah ni aku ada letak gambo2 aku ngan teman2 masa kat sana. So, korang usha la ek.. Sebelum tu aku nak ucap 'terima kasih' la kat Ejah ngan Basirah sebab jadi photographer kat sana. Gambo yang korang tangkap ni aku nak share ngan member2 kat blog aku. Boleh an??kalo tak boleh pun aku nak letak gak...hehehe...


Nurul Huda Orphanage House Chemor,Perak
13 March 2010





Posing maut...@_@


Adik Kimi (Zulhakimi)^_^



Tiada ulasan: